بازگشت
شاید اگر به عقب برمیگشتم
طور دیگری زندگی میکردم،
طور دیگری نفس میکشیدم و طور دیگری دنیا را میدیدم،
اگر به عقب برمیگشتم باز هم به دیدنت میآمدم
باز هم برای بودنت لحظهشماری میکردم… باز هم دلتنگت میشدم!
اگر به عقب برمیگشتم باز هم دوستت داشتم،
فقط… فقط به رویت نمیآوردم تا همیشه غریبه بمانی!
آدم از غریبهها انتظاری ندارد!
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت 2:17 توسط مهدی صیدگر
|
با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر؛