شعر: سید علی صالحی
گناهانم را دوست دارم !
بيشتر از تمام کارهاي خوبی که کرده ام .
مي داني چرا ؟!
آن ها واقعی ترين انتخاب هاي من هستند !!!.....
+ نوشته شده در جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت 3:9 توسط مهدی صیدگر
|
گناهانم را دوست دارم !
بيشتر از تمام کارهاي خوبی که کرده ام .
مي داني چرا ؟!
آن ها واقعی ترين انتخاب هاي من هستند !!!.....
با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر؛